Instructiuni

ATENȚIE: se va folosi întotdeauna ultima varianta a opisurilor si a formularelor. Ultima revizie 27.03.2020.

Instrucțiuni:

1)Indiferent de tipul solicitării (certificate, autorizații, adrese s.a.) vă recomandăm să citiți cu atenție Instrucțiunile specifice din cadrul fiecărei Secțiuni.
Respectați ordinea si structura din OPIS-urile atunci când scanați, denumiți si încărcați fișierele pentru a genera linkul de transfer.
Fișierele acceptate sunt de tip PDF, scanate intr-un singur fișier.

2)Subiectul mesajului de solicitare va conține obligatoriu numele/denumirea solicitantului si scopul (ex: Popescu Ionuț – cerere emitere certificat de urbanism).

3)In mod obligatoriu, e-mailurile de solicitare trebuie sa conțină declarația de consimțământ GDPR a solicitantului, semnată si scanata in pdf.

4)Datorită dimensiunilor mari ale fișierelor, exceptând consimțământul GDPR , documentațiile se vor încarca prin intermediul unui serviciu de transfer de date, recomandat protejat prin parola, obținându-se astfel link-ul de Download care se va insera in e-mailul de solicitare.

5)Documentele se eliberează solicitanților în format electronic pe e-mail.

Adresa de email este: urbanism@primaria-tulcea.ro

Atenție!!! Niciun alt text din cadrul emailului nu va fi luat in considerație, decizia de eliberare a actului solicitat urmând a se face doar pe baza actelor scanate.

In termenul a 5 zile lucrătoare, solicitantul va primi pe email confirmarea primirii documentației, numărul de înregistrare a cererii, statusul lucrării.

Formulare necesare
shadow