Anunț atribuire locuri de parcare zona Dallas, ANL Cocor și ANL Dedeman
Având în vedere prevederile Regulamentului de Organizare și Funcționare a Sistemului de Parcări Publice cu Plată și de Reședință din Municipiul Tulcea, aprobat prin HCL nr.122/31.05.2022 (disponibil pe site-ul www.diaptulcea.ro și www.primariatulcea.ro), vă aducem la cunoștință faptul că începând cu data de 26.07.2022, ora 16:30, persoanele cu domiciliul/reședința la adresele mai jos menționate, pot depune solicitări on-line pentru atribuirea directă/licitație a unui loc de parcare de reședință pe unitate locativă.
Adresele eligibile acestei etape de atribuire sunt următoarele:
1. STR. VIITORULUI
2. STR. NAVALIȘTILOR
3. STR. IZVORULUI, NR.4, BL.1; NR.6, BL.2; NR.8, BL.3.
4. STR. SPITALULUI, NR.46A, BL. COCOR
5. STR. SPITALULUI, NR. 31, BL.19
6. STR. ALUNISULUI, NR.30
Solicitările pot fi depuse până la data de 02.08.2022, ora 16.30 on-line pe platforma de
rezervări online https://parcari.primariatulcea.ro/ sau la Biroul Parcări din cadrul D.I.A.P Tulcea – str.
Plugari, nr.2 (cu acces din str. Păcii). Platforma online va fi disponibilă începând cu data de
26.07.2022.
Documente necesare:
a) pentru persoane fizice:
1. B.I./C.I;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în
proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing,
contract de comodat, dacă este cazul;
5. Certificat de încadrare în grupă de handicap grav sau accentuat, dacă este cazul;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract închiriere sau contract comodat, după caz.
b) pentru persoane juridice:
1. B.I./C.I reprezentant legal;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în
proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing,
contract de comodat;
5. Copie după certificatul de înregistrare de la Registrul Comerțului;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere sau contract de comodat pentru
sediu/punct de lucru.
Menționăm faptul că vor fi luate în considerare DOAR cererile depuse în perioada 26.07.2022
ora 16.30 – 02.08.2022 ora 16.30 !
– prețul de pornire a licitației: 150 lei inclusiv TVA; sub acest nivel nicio ofertă nu va putea fi
acceptată;
– pasul de licitație va fi de 10 lei.
Persoanele cu handicap grav/accentuat sau reprezentanții lor legali care dovedesc
cu documente faptul că dețin în proprietate/utilizare un autoturism au prioritate în atribuirea
locurilor de parcare de reședință și pot depune documentele necesare la Biroul Parcări din cadrul
D.I.A.P Tulcea – str. Plugari, nr.2. până la data de 22.07.2022.
Pentru a putea obține un loc de parcare în zonele de reședință prin oricare dintre cele
două modalități de atribuire, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
1. să nu figureze cu datorii la bugetul local, cu excepția situațiilor în care acestea fac obiectul unor
litigii, iar executarea a fost suspendată.
2. să nu dețină garaj/loc de parcare pe unitatea locativă în perimentrul locului de parcare pe care-l
licitează.
Persoanele validate și declarate câștigătoare în urma participării la licitația
on-line/atribuire directă vor primi un e-mail de confirmare, după care vor trebui să achite
contravaloarea licitaței și/sau tariful anual în termen de 5 zile lucrătoare de la data înștiințării.