Viceprimar al Municipiului Tulcea
Dragoș SIMION
Viceprimar
2018 – 2019 MINISTERUL AFACERILOR INTERNE – INSTITUȚIA PREFECTULUI JUDEŢUL TULCEA – DIRECTOR CANCELARIE si SEF AL CORPULUI DE CONTROL AL PREFECTULUI
2014 – 2018 LEYLA TOURING S.R.L. Tulcea – DIRECTOR GENERAL
2010 – 2014 EUROINS ROMÂNIA ASIGURARE-REASIGURARE S.A. București – Agenţia Tulcea DIRECTOR
2009 – 2010 GROUPAMA ASIGURĂRI S.A. București – Agenția Tulcea – DIRECTOR
2006 – 2007 BT ASIGURĂRI TRANSILVANIA S.A. – Agenția Tulcea – DIRECTOR
2005 – 2006 ASIGRUAREA ROMÂNEASCĂ ASIROM S.A. Sucursala Tulcea – DIRECTOR ADJUNCT
iulie 2020 – prezent, Presedintele Organizatiei Municipale Tulcea a Partidului Ecologist Roman
Anul naşterii: 1980
Cetăţenia: Română
Studii:
– ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCUREȘTI – FACULTATEA DE ECONOMIE ȘI GESTIUNE A PRODUCȚIEI AGRICOLE ȘI ALIMENTARE – specializare Economia Agroalimentară și a Mediului – 2003
– UNIVERSITATEA ECOLOGICĂ DIN BUCUREȘTI – FACULTATEA DE DREPT – 2004
Atribuţii Viceprimar
1. Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor:
a) Birou Evidență Informatizată a Persoanelor:
a1) Compartiment Evidență Persoane;
a2) Compartiment Prelucrare Date;
a3) Compartiment Ghișeu;
a4) Compartiment Stație Mobilă;
b) Birou Stare Civilă:
b1) Compartiment Acte Nașteri, Căsătorii, Decese, Mențiuni și Secretariat;
b2) Compartiment Transcrieri, Modificări, Rectificări și Completări Acte;
2. Biroul Sport, Cultură și Relații Externe.
Se deleagă domnului viceprimar Dragoș SIMION exercitarea următoarelor atribuţii privind activitatea serviciului public local și a biroului din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea pe care le îndrumă, coordonează, controlează, verifică, evaluează și urmărește:
a) Ia măsuri pentru organizarea executării şi executării în concret a activităţilor desfășurate de serviciul public local și de biroul din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea pe care le îndrumă, coordonează, controlează, verifică, evaluează şi urmărește;
b) Coordonează şi controlează realizarea serviciului public privind activitatea de evidenţă a persoanelor şi de stare civilă prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor;
b1) În exercitarea acestei atribuții pe linia serviciilor publice privind activitatea de evidenţă a persoanelor şi de stare civilă va semna următoarele categorii de acte:
b1.1) – aprobare programe anuale, trimestriale de pregătire a personalului de evidență a persoanelor și stare civilă;
b1.2) – aprobare planuri de măsuri pe linie de evidență a persoanelor ( ex. realizarea principalelor obiective, punerea în legalitate a persoanelor instituționalizate, pe linia stabilirii domiciliului în România a cetățenilor români originari din Republica Moldova);
b1.3) – aprobare planificări cu stația mobilă la comunele din raza de responsabilitate;
b1.4) – aprobare referate de necesitate;
b1.5) – aprobare Informare anuală a activității Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor.
c) Coordonează, elaborează şi promovează programele/evenimentele de interes economic, social, cultural, artistic şi sportiv desfăşurate în municipiul Tulcea prin Biroul Sport, Cultură și relații Externe; În exercitarea acestei atribuții va semna următoarele categorii de acte:
c1) – semnare informări cu privire la activitatea biroului;
c 2) – semnare documentații proiecte de colaborare cu alte unități administrativ-teritoriale, din țară sau din străinătate;
c 3) – aprobarea calendarului manifestărilor culturale, artistice, științifice, religioase și sportive ce se desfășoară în municipiul Tulcea;
c 4) – semnare documentație privind derularea procedurii de acordare a finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activități nonprofit de interes general și pentru cultele religioase recunoscute de lege ce-şi desfășoară activitatea în municipiul Tulcea, conform Legii nr. 350/2005: program anual, anunț de participare, solicitări de clarificare, adrese informare rezultat procedură, atribuire contracte, raport anual;
c 5) – aprobarea referatelor de necesitate;
c 6) – aprobarea documentației de atribuire, caiet de sarcini, anexe;
c 7) – semnarea contractelor și a actelor adiționale la contracte;
c 8) – semnarea parteneriatelor între Municipiul Tulcea și alte organizații non-guvernamentale sau instituții publice;
c 9) – aprobarea procedurilor operaționale;
c 10) – aprobarea regulamentelor festivalurilor;
c 11) – aprobarea rapoartelor/corapoartelor la proiectele de hotărâri inițiate;
c 12) – avizarea bugetului de venituri și cheltuieli ale manifestărilor de interes economic, social, cultural, artistic şi sportiv;
c 13) – semnarea invitațiilor adresate cu ocazia organizării unor manifestări de interes economic, social, cultural, artistic şi sportiv;
c 14) – semnarea diplomelor de participare/merit/excelență/aniversare;
d) Supraveghează respectarea prevederilor legale în toate actele şi activităţile din sectoarele date în coordonare;
e) Reprezintă Primarul Municipiului Tulcea în relaţiile acestuia cu celelalte organe şi organizaţii din municipiu, în domeniile sale de activitate;
f) Propune Primarului organigrama, statul de funcţii, numărul de personal, atribuţiile de serviciu, fişele posturilor şi salarizarea acestuia, pentru serviciul public local și pentru biroul din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea din subordine;
g) Urmăreşte şi controlează activitatea personalului din aparatul de specialitate şi serviciul public local, conform organigramei şi formulează propuneri privind sancţionarea personalului acestuia, în condiţiile legii, precum şi propuneri privind măsuri de stimulare a salariaţilor merituoşi;
h) Semnează corespondenţa emisă de serviciul și biroul din subordine, precum și alte documente în limita competenţelor conferite de actele normative în vigoare şi dispoziţiile primarului;
i) Răspunde şi controlează activitatea de rezolvare a scrisorilor, sesizărilor şi cererilor cetăţenilor în domeniile sale de activitate;
j) Participă la şedinţele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local şi asigură asistenţa tehnică pentru aceste comisii, în domeniile pe care le coordonează;
k) Organizează şi controlează aplicarea actelor normative în vigoare şi a Hotărârilor Consiliului Local;
l) Propune Primarului promovarea unor hotărâri de Consiliu Local în domeniile pe care le coordonează;
m) Propune Primarului studii, prognoze şi programe de dezvoltare economico-socială în domeniile de competentă;
n) Ţine audienţe pe probleme specifice domeniilor pe care le coordonează;
o) Sesizează în timp util Primarul şi Consiliul local asupra problemelor mai importante, cât şi asupra deficienţelor din domeniile pe care le coordonează, propunând măsuri urgente pentru remedierea acestora;
p) Analizează periodic activitatea sectoarelor coordonate, urmărind realizarea sarcinilor ce îi revin pe parcurs şi la sfârşitul perioadei;
r) Iniţiază elaborarea de studii şi organizează acţiuni de control cu privire la problemele sau aspectele importante din sectoarele coordonate, propunând măsuri urgente pentru remedierea eventualelor deficienţe constatate;
s) Exercită orice alte atribuţii prevăzute prin dispoziţiile legale în vigoare;
ș) Exercită atribuţiile primarului în perioada concediului legal de odihnă sau a concediului medical atunci când viceprimarul care exercită primul calitatea de înlocuitor de drept al primarului se află în concediu legal de odihnă sau în alte situații care fac imposibilă exercitarea funcției.