Viceprimar al Municipiului Tulcea

Andaluzia LUCA
Viceprimar

• Perioada decembrie 2024 – prezent
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TULCEA
VICEPRIMAR MUNICIPIUL TULCEA
• Perioada ianuarie 2020 – decembrie 2024
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA A INFRASTRUCTURII DESEURILOR MUNICIPALE
DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT
• Perioada 2012-prezent
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TULCEA
CONSILIER MUNICIPAL
• Perioada decembrie 2016- Ianuarie 2017
PARLAMENTUL ROMANIEI
DEPUTAT ALES
• Perioada iunie 2016- oct 2020
UNTATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TULCEA
VICEPRIMAR MUNICIPIUL TULCEA
• Perioada 2009- 2016
S.C. TIB90COM SRL TULCEA
DIRECTOR EXECUTIV
• Perioada aprilie 2009 – nov. 2009
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI TULCEA
DIRECTOR COORDONATOR
.
• Perioada 2005- 2009
S.C. TIB90COM SRL TULCEA
DIRECTOR EXECUTIV
• Perioada 2002- 2005
S.C. DELTACONS S.A. TULCEA,
SEF SERVICIU MANAGEMENTUL MEDIULUI
• Perioada 1996 – 2002
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI TULCEA
INSPECTOR DE SPECIALITATE – COMISAR DE MEDIU
Activitatea politica
Membru PSD – 19.03.1998 – prezent
Presedinte a Organizatiei Municipale PSD Tulcea aprilie 2015- prezent
Vicepresedinte a Organizatiei Judetene PSD Tulcea 2015- prezent
Secretar executiv al Comitetului executiv Municipal PSD 2010– 2012
Presedinte a Biroului Organizatiei Municipale de Femei iunie 2011 – 2015
Presedinte Organizatiei Municipale de Tineret – 2005-2007
Membru in Consiliul National PSD 2010- prezent
Anul naşterii: 1971
Cetăţenia: Română
Studii: Universitatea Tehnică Petroșani – Facultatea de mine, 1996
Atribuţii Viceprimar
1. Serviciul Gospodărie Municipală din cadrul Direcției Tehnice:
a) Compartiment Salubritate, Gunoi Menajer, Ecarisaj, Zone Verzi,
b) Compartiment Edilitar Gospodăresc
2. Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor:
a) Compartiment Evidența Persoanelor;
b) Compartiment Ghișeu;
c) Compartiment Stație Mobilă;
d) Compartiment Acte Nașteri, Căsătorii, Decese, Mențiuni și Secretariat,
e) Compartiment Transcrieri, Modificări, Rectificări și Completări Acte
3. Compartiment SCIM;
4. Societatea Energoterm S.A. Tulcea;
5. Direcția de Asistență și Protecție Socială.
Se deleagă doamnei viceprimar Andaluzia LUCA exercitarea următoarelor atribuţii privind activitatea serviciilor publice locale, direcțiilor, serviciilor şi compartimentelor din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea pe care le conduce, aprobă, îndrumă, coordonează, controlează, verifică, evaluează şi urmărește:
a) Ia măsuri pentru organizarea executării şi executării în concret a activităţilor desfășurate de serviciile publice locale, direcțiile, serviciile şi compartimentele din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea pe care le conduce, aprobă, îndrumă, coordonează, controlează, controlează, verifică, evaluează şi urmărește;
b) Ia măsuri pentru asigurarea inventarierii, evidenţei statistice, inspecţiei şi controlului furnizării serviciilor publice de interes local: serviciile comunitare de utilităţi publice de interes local (serviciul public de salubrizare a Municipiului Tulcea urmărit de Serviciul Gospodărie Municipală, serviciul public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat în Municipiul Tulcea prin societatea societatea Energoterm S.A.), serviciile sociale pentru protecţia copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor vârstnice, a familiei şi a altor persoane sau grupuri aflate în nevoie socială prin Direcția de Asistență și Protecție Socială și serviciile publice privind activitatea de evidenţă a persoanelor şi de stare civilă prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor;
c) Coordonează şi controlează realizarea serviciilor publice privind activitatea de evidenţă a persoanelor şi de stare civilă prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, a serviciului public de salubrizare a Municipiului Tulcea urmărit de Serviciul Gospodărie Municipală., a serviciul public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat în Municipiul Tulcea prin societatea Energoterm S.A. și a serviciilor sociale pentru protecţia copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor vârstnice, a familiei şi a altor persoane sau grupuri aflate în nevoie socială prin Direcția de Asistență și Protecție Socială;
c1) În exercitarea acestei atribuții pe linia serviciilor publice privind activitatea de evidenţă a persoanelor şi de stare civilă va semna următoarele categorii de acte:
c1.1) aprobare programe anuale, trimestriale de pregătire a personalului de evidență a persoanelor și stare civilă;
c1.2) aprobare planuri de măsuri pe linie de evidență a persoanelor (ex. realizarea principalelor obiective, punerea în legalitate a persoanelor instituționalizate, pe linia stabilirii domiciliului în România a cetățenilor români originari din Republica Moldova);
c1.3) aprobare planificări cu stația mobilă la comunele din raza de responsabilitate;
c1.4) aprobare referate de necesitate;
c1.5) aprobare Informare anuală a activității Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor.
c2) În exercitarea acestei atribuții pe linia gospodăriei municipale va semna următoarele categorii de acte, cu excepția contractelor în care Municipiul Tulcea este parte:
c2.1) aprobare Note de Fundamentare/Note jutificative;
c2.2) aprobare Fundamentare prețuri – Devize estimative;
c2.3) aprobare referate de necesitate/referate;
c2.4) aprobare Caiete de sarcini;
c2.5) aprobare referat constituire comisie de recepție la terminarea lucrărilor;
c2.6) aprobare referat constituire comisie de recepție finală a lucrărilor;
c2.7) semnare Ordin de începere a lucrărilor;
c2.8) aprobare Situații de lucrări în cadrul contractelor care se desfășoară prin SGM;
c2.9) aprobare Raportul Dirigintelui de șantier;
c2.10) aprobare Situații de lucrări executate de Secția Întreținere Domeniu Public;
c2.11) aprobare Situații de lucrări executate de societatea Servicii Publice S.A. pentru activitățile de: Colectare Transport Deșeuri Municipale; Salubrizare stradală; Calamități; Ecarisaj; Zone verzi; Întreținere fântâni arteziene;
c2.12) aprobare Rapoarte/corapoarte pentru proiectele de hotărâri inițiate;
c2.13) aprobare Procese-verbale de recepție a lucrărilor;
c2.14) aprobare Situații de plată;
c2.15) aprobare Note Justificative în cadrul contractelor de lucrări/servicii;
c2.16) semnare adrese către Trezorerie privind eliberarea garanției de bună execuție în cadrul contractelor;
c3) În exercitarea acestei atribuții pe linia serviciului public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat în Municipiul Tulcea va semna următoarele categorii de acte:
c3.1) Listele cu beneficiarii ajutoarelor de încălzire;
c3.2) Centralizatorul ajutoarelor de încălzire.
C3.3) aprobare raportul de specialitate la proiectele de hotărâri initiate;
c4) În exercitarea acestei atribuții pe linia serviciilor sociale serviciile sociale pentru protecţia copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor vârstnice, a familiei şi a altor persoane sau grupuri aflate în nevoie socială va semna următoarele categorii de acte:
c4.1) aprobare referate privind acordarea/încetarea/modificarea/suspendarea drepturilor sociale, ajutoare de încălzire, ajutor de urgență, ajutor de înmormântare;
c4.2) aprobare raportul de specialitate la proiectele de hotărâri initiate;
c4.3) Rapoarte statistice ;
c4.4 Situații centralizatoare pentru indemnizații de creștere copil, alocația pentru susținerea familiei, venit minim garantat, alocații de stat, ajutoare încalzire, Programul Operațional pentru ajutorarea persoanelor defavorizate;
c4.5) Borderouri pentru ajutor încălzire energie electrică, gaze naturale, energie termică, alocația pentru susținerea familiei, venit minim garantat;
c4.6) State de plată pentru indemnizații lunare pentru persoane cu handicap grav, ajutoare de încălzire cu lemne, ajutoare de urgență, ajutor înmormântare;
c4.7) cereri și declarații pe propria răspundere și anchete sociale (formulare tip pentru certificare: alocația pentru susținerea familiei, venit minim garantat, ajutor încălzire, indemnizații pentru creșterea copilului;
c4.8) Liste cu beneficiarii de venit minim garantat;
c4.9) Listă apți muncă, venit minim garantat;
c4.10) Situația lunară privind persoanele din familiile beneficiare de ajutor social precum și activitățile realizate de aceștia;
c4.11) Liste cu destinatari finali pentru tichete educaționale pentru preșcolari, tichete sociale pe suport electronic, tichete sociale pe suport electronic pentru masa caldă;
c4.12) Contractul pentru asigurarea unor cheltuieli de natura cheltuielilor de personal aferente medicilor, medicilor dentiști, asistenți medicali din cabinetele medicale școlare și a cheltuielilor pentru medicamente și materiale sanitare;
c4.13) Contractul pentru furnizarea către autoritățile administrației publice locale a laptelui praf pentru sugari care se acordă gratuit pe bază de prescripție medicală copiilor cu vârsta cuprinsă între 0-12 luni;
c4.14) Decontul de justificare a consumului de lapte praf pentru sugari care se acordă gratuit pe bază de prescriptie medicală copiilor cu vârsta cuprinsă între 0-12 luni;
d) Ia măsuri referitoare la procedurile operaţionale, obiective şi riscuri, în scopul elaborării, implementării şi dezvoltării sistemului de control intern managerial, în conformitate cu standardul de referinţă şi cu politicile de calitate ale entităţii publice.
d1) În exercitarea acestei atribuții va semna următoarele categorii de acte:
d1.1) proceduri operaționale;
d1.2) adrese;
d1.3) raportări finale închidere de an;
d1.4) informări.
e) Emite avizele, acordurile şi autorizaţiile date în competenţa primarului prin lege şi alte acte normative corespunzătoare atribuţiilor delegate;
f) Supraveghează respectarea prevederilor legale în toate actele şi activităţile din sectoarele date în coordonare;
g) Reprezintă Primarul Municipiului Tulcea în relaţiile acestuia cu celelalte organe şi organizaţii din municipiu, în domeniul său de activitate;
h) Propune Primarului organigrama, statul de funcţii, numărul de personal, atribuţiile de serviciu, fişele posturilor şi salarizarea acestuia, pentru compartimentele şi serviciile publice din subordine;
i) Urmăreşte şi controlează activitatea personalului din aparatul de specialitate şi serviciile publice locale, conform organigramei şi formulează propuneri privind sancţionarea personalului acestora, în condiţiile legii, precum şi propuneri privind măsuri de stimulare a salariaţilor merituoşi;
j) Semnează corespondenţa emisă de serviciile din subordine, precum și alte documente în limita competenţelor conferite de actele normative în vigoare şi dispoziţiile primarului;
k) Răspunde şi controlează activitatea de rezolvare a scrisorilor, sesizărilor şi cererilor cetăţenilor în domeniile sale de activitate;
l) Participă la şedinţele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local şi asigură asistenţa tehnică pentru aceste comisii, în domeniile pe care le coordonează;
m) Organizează şi controlează aplicarea actelor normative în vigoare şi a Hotărârilor Consiliului Local;
n) Propune Primarului promovarea unor hotărâri de Consiliu Local în domeniile pe care le coordonează;
o) Propune Primarului studii, prognoze şi programe de dezvoltare economico-socială în domeniile de competentă;
p) Ţine audienţe pe probleme specifice domeniilor pe care le coordonează;
q) Sesizează în timp util Primarul şi Consiliul local asupra problemelor mai importante, cât şi asupra deficienţelor din domeniile pe care le coordonează, propunând măsuri urgente pentru remedierea acestora;
r) Analizează periodic activitatea sectoarelor coordonate, urmărind realizarea sarcinilor ce le revin pe parcurs şi la sfârşitul perioadei;
s) Iniţiază elaborarea de studii şi organizează acţiuni de control cu privire la problemele sau aspectele importante din sectoarele coordonate, propunând măsuri urgente pentru remedierea eventualelor deficienţe constatate;
ș) Exercită orice alte atribuţii prevăzute prin dispoziţiile legale în vigoare;
t) Exercită atribuţiile primarului în perioada concediului legal de odihnă sau a concediului medical în cazul în care viceprimarul care exercită primul calitatea de înlocuitor de drept nu-și poate exercita atribuțiile delegate în situațiile prevăzute de lege;
ț) îndeplinește obligațiile prevăzute de lege în sarcina ordonatorului principal de credite privind activitatea serviciilor publice locale, direcțiilor, serviciilor și compartimentelor din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea pe care le conduce, îndrumă, coordonează, controlează, verifică, evaluează și urmărește doar în cazul în care primarul se află în perioada concediului legal de odihnă sau a concediului medical, ori în alte situații care fac imposibilă exercitarea funcţiei și viceprimarul care exercită primul calitatea de înlocuitor de drept nu-și poate exercita atribuțiile delegate în situațiile prevăzute de lege.