Viceprimar al Municipiului Tulcea

George ȘINGHI
Viceprimar

– Octombrie 2020 – prezent – Viceprimar al Municipiului Tulcea;
– Iun 2016 – Sep 2020 – Consilier Judeţean, CJ Tulcea
– Aug 2011 – Octombrie 2020 – Antreprenor, domeniul privat;
– Feb 2007 – Aug 2011 – Management IT, Bănci.
– aprilie 2017 – prezent – Secretar General al Organizaţiei Municipale PNL Tulcea
Anul naşterii: 1983
Cetăţenia: Română
Studii:
– Universitatea Politehnica Bucureşti – Facultatea de automatica si calculatoare, 2007
– Academia de Studii Economice Bucureşti – Finanţe, Asigurari, Bănci si Burse de Valori, 2006
– Academia de Studii Economice Bucureşti – Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, Managementul Informatizat al Proiectelor – Master 2010
Atribuţii Viceprimar
1. Direcţia tehnică:
a) Serviciul Dezvoltare Investiţii;
b) Serviciul Gospodărie Municipală:
b1) Compartiment Infrastructură stradală;
b2) Compartiment Iluminat Public;
c) Compartiment Monitorizare și Verificare Servicii Publice;
d) Compartiment Verificare Contracte și Armonizare Legislativă;
2. Serviciul Achiziții Publice;
3. Compartimentul Guvernanță Corporativă;
4. Compartimentul Relații Publice, Educație, Sport, Etnii și Tineret;
5. Societatea Transport Public S.A.;
6. Societatea Agropiețe S.A. Tulcea;
7. Societatea Servicii Publice S.A. Tulcea;
8. Ansamblul Artistic Profesionist ”Baladele Deltei”.
Se deleagă domnului viceprimar George ȘINGHI exercitarea următoarelor atribuţii privind activitatea serviciilor publice locale, direcțiilor, serviciilor şi compartimentelor din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea pe care le conduce, aprobă, îndrumă, coordonează, controlează, verifică, evaluează şi urmărește:
a) Ia măsuri pentru organizarea executării şi executării în concret a activităţilor desfășurate de serviciile publice locale, direcțiile, serviciile şi compartimentele din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea pe care le conduce, aprobă, îndrumă, coordonează, controlează, controlează, verifică, evaluează şi urmărește;
b) Ia măsuri pentru asigurarea inventarierii, evidenţei statistice, inspecţiei şi controlului furnizării serviciilor publice de interes local: serviciile comunitare de utilităţi publice de interes local (serviciul public de salubrizare a Municipiului Tulcea urmărit de Serviciul Gospodărie Municipală, serviciul public de transport local prin societatea Transport Public S.A.) și alte servicii publice de interes local (serviciul de întreţinere, administrare şi exploatare a pieţelor agroalimentare din Municipiul Tulcea prin societatea Agropiețe S.A.);
c) Coordonează şi controlează realizarea serviciului public de salubrizare a Municipiului Tulcea prin societatea Servicii Publice S.A., a serviciului public de transport local prin societatea Transport Public S.A., precum și și a serviciului de întreţinere, administrare şi exploatare a pieţelor agroalimentare din Municipiul Tulcea prin societatea Agropiețe S.A.;
c1) În exercitarea acestei atribuții pe linia serviciului public de salubrizare a Municipiului Tulcea și a serviciului de întreţinere, administrare şi exploatare a pieţelor agroalimentare din Municipiul va semna următoarele categorii de acte:
c1.1) – aprobare rapoarte/corapoarte la proiectele de hotărâri inițiate.
c2) În exercitarea acestei atribuții pe linia serviciului public de transport local va semna următoarele categorii de acte:
c2.1) în legătură cu serviciul public de transport persoane și contractul de delegare:
c2.1.1) Rapoarte lunare/anuale de constatare și situații centralizatoare privind compensația;
c2.1.2) Deconturi lunare privind diferențe de tarif;
c2.1.3) Situații centralizatoare privind călătoriile decontate;
c2.1.4) Facturi de compensație, diferențe de tarif, călătorii decontate, etc.;
c2.1.5) Rapoarte periodice privind efectuarea serviciului public de transport local;
c2.1.6) Solicitări de modificări ale contractului de delegare a serviciului public de transport local;
c2.1.7) Solicitări și răspunsuri de la/pentru clienții serviciului public de transport local;
c2.1.8) Diverse comunicări și situații (cum ar fi starea drumurilor, necesitatea amenajării de stații, stare derulare proiecte și altele).
c2.2) în legătură cu operațiunile, deciziile, hotărârile ce țin de acționariat și guvernanță corporativă:
c2.2.1) Rapoarte periodice privind activitatea societății;
c2.2.2) Rapoarte periodice privind performanțele;
c2.2.3) Situații financiare, analize, rapoarte de audit;
c2.2.4) Diverse propuneri și informări, care supun atenției acționarilor.
d) Ia măsuri pentru elaborarea de studii, proiecte şi programe anuale privind dezvoltarea edilitar-gospodărească și urbanistică a municipiului Tulcea, întreţinerea, conservarea, administrarea bunurilor din domeniul public al municipiului, precum şi a altor spaţii publice, precum și pentru realizarea programelor edilitar-gospodăreşti ale municipiului Tulcea;
d1) În exercitarea acestei atribuții pe linia gospodăriei municipale va semna următoarele categorii de acte, cu excepția contractelor în care Municipiul Tulcea este parte:
d1.1) aprobare Note de Fundamentare/Note jutificative;
d1.2) aprobare Fundamentare prețuri – Devize estimative;
d1.3) aprobare referate de necesitate/referate;
d1.4) aprobare Caiete de sarcini;
d1.5) aprobare referat constituire comisie de recepție la terminarea lucrărilor;
d1.6) aprobare referat constituire comisie de recepție finală a lucrărilor;
d1.7) semnare Ordin de începere a lucrărilor;
d1.8) aprobare Situații de lucrări în cadrul contractelor care se desfășoară prin SGM;
d1.9) aprobare Raportul Dirigintelui de șantier;
d1.10) aprobare Rapoarte/corapoarte pentru proiectele de hotărâri inițiate;
d1.11) aprobare Procese-verbale de recepție a lucrărilor;
d1.12) aprobare Situații de plată;
d1.13) aprobare Note Justificative în cadrul contractelor de lucrări/servicii;
d1.14) semnare adrese către Trezorerie privind eliberarea garanției de bună execuție în cadrul contractelor;
d2) În exercitarea acestei atribuții pe linia investițiilor va semna următoarele categorii de acte, cu excepția contractelor în care Municipiul Tulcea este parte:
d2.1) aprobare referat constituire comisie de recepție la terminarea lucrărilor;
d2.2) aprobare referat constituire comisie de recepție finală a lucrărilor;
d2.3) aprobare rapoarte de specialitate la proiectele de hotărâri privind înregistrarea mijloacelor fixe recepționate în evidențele contabile ale instituției;
d2.4) aprobare rapoarte de specialitate la proiectele de hotărâri privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai investițiilor, a studiilor de fezabilitate, a proiectelor tehnice, privind reactualizare deviz general, privind aprobare finanțare cheltuieli eligibile și neeligibile;
d2.5) semnare studiu topografic pentru predare documentație OCPI;
d2.6) aprobare dispoziții de șantier, note justificative;
d2.7) semnare proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor și recepție finală în calitate de președinte de comisie;
d2.8) semnare situații de lucrări la contractele de execuție lucrări;
d2.9) semnare rapoarte și situații la contractele de dirigenție;
d2.10) semnare documente constatatoare la contractele de execuție și proiectare;
d2.11) semnare scrisori de deblocare garanții de proiectare, execuție și dirigenție;
d2.12) semnare adrese pentru obținerea avizelor stipulate în certificatul de urbanism, a autorizației de construire și a avizelor de record energie electrică a obiectivelor de investiții;
d2.13) semnare referat plată 0,1% și 0,5 % Inspectoratul Județean în Construcții Tulcea;
e) Ia măsuri pentru realizarea achizițiilor publice la nivelul Municipiului Tulcea, în calitate de autoritate contractantă, respectiv derularea procedurilor de achiziţie publică în vederea realizării investiţiilor necesare dezvoltării oraşului şi în vederea asigurării bunurilor necesare desfăşurării în condiţii normale a municii în cadrul instituţiei.
e1)În exercitarea acestei atribuții va semna următoarele categorii de acte:
e1.1) aprobare referat aferent dispoziției de constituire a comisiei de evaluare oferte;
e1.2) semnare documente constatatoare;
e1.3) semnare puncte de vedere comunicate din oficiu cu privire la contestațiile înregistrate în procedurile de achiziție publică;
f) Asigură elaborarea proiectelor de strategii şi de investiţii privind starea economică, socială şi de mediu a Unităţii Administrativ-Teritoriale Municipiul Tulcea;
g) Asigură respectarea ansamblului de reguli care guvernează sistemul de administrare şi control în cadrul unei întreprinderi publice, raporturile dintre autoritatea publică tutelară şi organele întreprinderii publice, dintre consiliul de administraţie sau de supraveghere, directori sau directorat, acţionari şi alte persoane interesate;
g1) În exercitarea acestei atribuții va semna următoarele categorii de acte:
g1.1) raportul anual privind activitatea întreprinderilor publice conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările şi completările ulterioare;
g1.2) notificările către întreprinderile publice la care Municipiul Tulcea este actionar cu privire la neîndeplinirea unor prevederi ale Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările şi completările ulterioare și a normelor de aplicare;
g1.3) aprobare referate de necesitate și caiete de sarcini întocmite în cadrul compartimentului necesare procedurilor de achiziție publică;
g1.4) aprobare rapoartele de specialitate întocmite în cadrul compartimentului pentru proiectele de hotărâri inițiate;
h) Coordonează, elaborează şi promovează programele/evenimentele de interes economic, social, cultural, artistic şi sportiv desfăşurate în municipiul Tulcea prin Compartiment Relații Publice, Educație, Sport, Etnii și Tineret și prin Ansamblul Artistic Profesionist “Baladele Deltei”;
h1) În exercitarea acestei atribuții va semna următoarele categorii de acte:
h1.1) – semnare informări cu privire la activitatea compartimentului/ansamblului;
h1.2) semnare documentații proiecte de colaborare cu alte unități
administrativ-teritoriale, din țară sau din străinătate;
h1.3) aprobarea calendarului manifestărilor culturale, artistice, științifice, religioase și sportive ce se desfășoară în municipiul Tulcea;
h1.4) semnare documentație privind derularea procedurii de acordare a finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activități nonprofit de interes general și pentru cultele religioase recunoscute de lege ce-şi desfășoară activitatea în municipiul Tulcea, conform Legii nr. 350/2005: program anual, anunț de participare, solicitări de clarificare, adrese informare rezultat procedură, atribuire contracte, raport anual;
h1.5) aprobarea referatelor de necesitate;
h1.6) aprobarea documentației de atribuire, caiet de sarcini, anexe;
h1.7) aprobarea procedurilor operaționale;
h1.8) aprobarea regulamentelor festivalurilor;
h1.9) aprobarea rapoartelor/corapoartelor la proiectele de hotărâri inițiate;
h1.10) avizarea bugetului de venituri și cheltuieli ale manifestărilor de interes economic, social, cultural, artistic şi sportiv, precum și al ansamblului.
i) Emite avizele, acordurile şi autorizaţiile date în competenţa primarului prin lege şi alte acte normative corespunzătoare atribuţiilor delegate;
j) Supraveghează respectarea prevederilor legale în toate actele şi activităţile din sectoarele date în coordonare;
k) Reprezintă Primarul Municipiului Tulcea în relaţiile acestuia cu celelalte organe şi organizaţii din municipiu, în domeniul său de activitate;
l) Propune Primarului organigrama, statul de funcţii, numărul de personal, atribuţiile de serviciu, fişele posturilor şi salarizarea acestuia, pentru compartimentele şi serviciile publice din subordine;
m) Urmăreşte şi controlează activitatea personalului din aparatul de specialitate şi serviciile publice locale, conform organigramei şi formulează propuneri privind sancţionarea personalului acestora, în condiţiile legii, precum şi propuneri privind măsuri de stimulare a salariaţilor merituoşi;
n) Semnează corespondenţa emisă de serviciile din subordine, precum și alte documente în limita competenţelor conferite de actele normative în vigoare şi dispoziţiile primarului;
o) Răspunde şi controlează activitatea de rezolvare a scrisorilor, sesizărilor şi cererilor cetăţenilor în domeniile sale de activitate;
p) Participă la şedinţele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local şi asigură asistenţa tehnică pentru aceste comisii, în domeniile pe care le coordonează;
q) Organizează şi controlează aplicarea actelor normative în vigoare şi a Hotărârilor Consiliului Local;
r) Propune Primarului promovarea unor hotărâri de Consiliu Local în domeniile pe care le coordonează;
s) Propune Primarului studii, prognoze şi programe de dezvoltare economico-socială în domeniile de competentă;
ș) Ţine audienţe pe probleme specifice domeniilor pe care le coordonează;
t) Sesizează în timp util Primarul şi Consiliul local asupra problemelor mai importante, cât şi asupra deficienţelor din domeniile pe care le coordonează, propunând măsuri urgente pentru remedierea acestora;
ț) Analizează periodic activitatea sectoarelor coordonate, urmărind realizarea sarcinilor ce le revin pe parcurs şi la sfârşitul perioadei;
u) Iniţiază elaborarea de studii şi organizează acţiuni de control cu privire la problemele sau aspectele importante din sectoarele coordonate, propunând măsuri urgente pentru remedierea eventualelor deficienţe constatate;
v) Exercită orice alte atribuţii prevăzute prin dispoziţiile legale în vigoare;
w) Exercită atribuţiile primarului în perioada concediului legal de odihnă sau a concediului medical ori în alte situații care fac imposibilă exercitarea funcţiei;
x) îndeplinește obligațiile prevăzute de lege în sarcina ordonatorului principal de credite privind activitatea serviciilor publice locale, direcțiilor, serviciilor și compartimentelor din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Tulcea pe care le conduce, îndrumă, coordonează, controlează, verifică, evaluează și urmărește doar în cazul în care primarul se află în perioada concediului legal de odihnă sau a concediului medical, ori în alte situații care fac imposibilă exercitarea funcţiei.