Anunț atribuire locuri de parcare zona Podgoriilor, Portului si Mărășești
ANUNȚ ATRIBUIRE LOCURI DE PARCARE. ZONE VIZATE:
- STR.PODGORIILOR (de la Enel – intersecție Str. Iuliu Maniu)
- STR. PORTULUI
- MĂRĂȘEȘTI (de la Poșta – Str. Davila)
Având în vedere prevederile Regulamentului de Organizare și Funcționare a Sistemului de Parcări Publice cu Plată și de Reședință din Municipiul Tulcea, aprobat prin HCL nr. 122/31.05.2022 (disponibil pe site-ul www.diaptulcea.ro și www.primariatulcea.ro), vă aducem la cunoștință faptul că începând cu data de 10.08.2022, ora 16:30, persoanele cu domiciliul/reședința la adresele mai jos menționate, pot depune solicitări on-line pentru atribuirea directă/licitație a unui loc de parcare de reședință pe unitate locativă.
Adresele eligibile acestei etape de atribuire sunt următoarele:
1. Portului nr.30/32/34 Bl.1A/Bl.1B/BL.1C
2. Podgoriilor nr. 4-10 Bl.15/Bl.2/Bl.14/Bl.G/Bl.13/Bl.F/Bl.12
3. Podgoriilor nr. 12/14/16/22/24/25/27/29/31/53A/55/57/59/71/71B Bl.11/Bl.10/Bl.9/Bl.E/Bl.D/Bl.C/Bl.B/Bl.A
4. Victoriei Bl.B4
5. Victoriei nr.76 Bl.1
6. Babadag nr. 5/11/15/17/19 Bl.1/ Bl.7/Bl.9/Bl.11
7. Mărășești nr. 1/3/9/11/13 Bl.31/Bl.33/Bl.35/Bl.37/Bl.39/Bl.41
Solicitările pot fi depuse până la data de 17.08.2022, ora 16.30 on-line pe site-ul https://parcari.primariatulcea.ro/ sau la Biroul Parcări din cadrul D.I.A.P Tulcea – str. Plugari, nr.2 (cu acces din str. Păcii).
Documente necesare:
a) pentru persoane fizice:
1. B.I./C.I;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat, dacă este cazul;
5. Certificat de încadrare în grupă de handicap grav sau accentuat, dacă este cazul;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract închiriere sau contract comodat, după caz.
b) pentru persoane juridice:
1. B.I./C.I reprezentant legal;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat;
5. Copie după certificatul de înregistrare de la Registrul Comerțului;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere sau contract de comodat pentru sediu/punct de lucru.
Menționăm faptul că vor fi luate în considerare DOAR cererile depuse în perioada 10.08.2022 ora 16.30 – 17.08.2022 ora 16.30 !
O singură cerere pentru un loc Atribuirea se face direct.
Mai multe cereri pentru același loc Atribuire prin licitație:
– prețul de pornire a licitației: 150 lei inclusiv TVA; sub acest nivel nicio ofertă nu va putea fi acceptată;
– pasul de licitație va fi de minim 10 lei.
Persoanele cu handicap grav/accentuat sau reprezentanții lor legali care dovedesc cu documente faptul că dețin în proprietate/utilizare un autoturism au prioritate în atribuirea locurilor de parcare de reședință și pot depune documentele necesare la Biroul Parcări din cadrul D.I.A.P Tulcea – str. Plugari, nr.2. până la data de 08.08.2022.
Pentru a putea obține un loc de parcare în zonele de reședință prin oricare dintre cele două modalități de atribuire, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
1. să nu figureze cu datorii la bugetul local, cu excepția situațiilor în care acestea fac obiectul unor litigii, iar executarea a fost suspendată.
2. să nu dețină garaj/loc de parcare pe unitatea locativă în perimentrul locului de parcare pe care-l licitează.
Persoanele validate și declarate câștigătoare în urma participării la licitația on-line/atribuire directă vor primi un e-mail de confirmare, după care vor trebui să achite contravaloarea licitaței și/sau tariful anual în termen de 5 zile lucrătoare de la data înștiințării.
Informații: Parcări publice și de reședință