ANUNȚ ATRIBUIRE LOCURI DE PARCARE: ZONA VEST (de la calea ferată la str. Constructorilor Bl. U1, Bl. U2B, Bl. I2, Bl. Z4, Bl. X3)

Având în vedere prevederile Regulamentului de Organizare și Funcționare a Sistemului de Parcări Publice cu Plată și de Reședință din Municipiul Tulcea, aprobat prin HCL nr. 122/31.05.2022 (disponibil pe site-ul www.diaptulcea.ro și www.primariatulcea.ro), vă aducem la cunoștință faptul că începând cu data de 10.10.2022, ora 16:30, persoanele cu domiciliul/reședința la adresele mai sus menționate, pot depune solicitări on-line pentru atribuirea directă/licitație a unui loc de parcare de reședință pe unitate locativă.

Solicitările pot fi depuse până la data de 17.10.2022, ora 16.30, on-line pe site-ul https://parcari.primariatulcea.ro/ sau la Biroul Parcări din cadrul D.I.A.P Tulcea – str. Plugari, nr. 2 (cu acces din str. Păcii).

📃 Documente necesare:
A) pentru persoane fizice:

  1. B.I./C.I;
  2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
  3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
  4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat, dacă este cazul;
  5. Certificat de încadrare în grupă de handicap grav sau accentuat, dacă este cazul;
  6. Contract de vânzare-cumpărare, contract închiriere sau contract comodat, după caz.

B) pentru persoane juridice:

  1. B.I./C.I reprezentant legal;
  2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
  3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
  4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat;
  5. Copie după certificatul de înregistrare de la Registrul Comerțului;
  6. Contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere sau contract de comodat pentru sediu/punct de lucru.

Menționăm faptul că vor fi luate în considerare DOAR cererile depuse în perioada solicitările depuse în perioada 10.10.2022 ora 16.30 – 17.10.2022 ora 16.30 !

🅿️🚘 O singură cerere pentru un loc ➡️ Atribuirea se face direct.

🅿️🚘🚘 Mai multe cereri pentru același loc ➡️ Atribuire prin licitație:

– prețul de pornire a licitației: 150 lei inclusiv TVA; sub acest nivel nicio ofertă nu va putea fi acceptată;

– pasul de licitație va fi de minim 10 lei.

♿ Persoanele cu handicap grav/accentuat sau reprezentanții lor legali care dovedesc cu documente faptul că dețin în proprietate/utilizare un autoturism au prioritate în atribuirea locurilor de parcare de reședință și pot depune documentele necesare la Biroul Parcări din cadrul D.I.A.P Tulcea – str. Plugari, nr.2. până la data de 07.10.2022.

Pentru a putea obține un loc de parcare în zonele de reședință prin oricare dintre cele două modalități de atribuire, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:

  1. să nu figureze cu datorii la bugetul local, cu excepția situațiilor în care acestea fac obiectul unor litigii, iar executarea a fost suspendată.
  2. să nu dețină garaj/loc de parcare pe unitatea locativă în perimentrul locului de parcare pe care-l licitează.

Persoanele validate și declarate câștigătoare în urma participării la licitația on-line/atribuire directă vor primi un e-mail de confirmare, după care vor trebui să achite contravaloarea licitaței și/sau tariful anual în termen de 5 zile lucrătoare de la data înștiințării.

Informații:

https://www.primariatulcea.ro/noutati/rezervari-locuri-de-parcare/